TROBADA D'UNITAT POPULAR A VILAFRANCA!

El proper dissabte 18 de maig a Vilafranca del Penedès celebrarem una nova TROBADA PER LA UNITAT POPULAR, coincidint amb la celebració dels 10 anys de l'obtenció del primer regidor a Vilafranca.

Les jornades volen ser un punt de trobada i de reflexió col·lectiva i mínimament endreçada al voltant de la situació de les diferents lluites en marxa en el nostre territori i mes enllà; un espai de coneixença i transmissió de noves i velles experiències de treball polític i social; i un espai de promoció, discussió i creació d'estratègies comunes entre diferents marcs i àmbits de lluita per l'alliberament de les persones i dels pobles. En els debats intentarem posar en comú punts de vista i experiències i extreure'n una mínima conclusió.

Al matí, a partir de les 9:30, al centre cívic l'Escorxador de Vilafranca, i després d'una benvinguda amb una mica d'esmorzar, engegarem dos debats simultanis: a un l'hem anomenat “CONSTRUÏM LA INDEPENDÈNCIA AL PENEDÈS' i, a l'altre, “CRISI I ALTERNATIVES AL SISTEMA”. Parlarem de què hem fet fins ara, de què fem i de què proposem fer i, entre tots, intentarem concretar i aventurar, fins on es pugui, estratègies de ruptura i propostes d'un cert abast.

De les conclusions en els dos àmbits i de la interrelació entre totes elles esperem treure'n bases per a una mínima proposta, des d'aquest territori i des d'una determinada manera de treballar, que vol ser la nostra modesta contribució a l'elaboració d'una estratègia i d'una proposta política d'Unitat Popular per a tots i totes les treballadores catalanes, en el marc d'una proposta global alternativa al sistema.

Hi són convidades les persones i organitzacions, candidatures, plataformes, sindicats, col·lectius i assemblees que treballem al territori de la vegueria Penedès per l'alliberament nacional i social.

Els debats estaran moderats per grups de voluntàries, i s'intentarà extreure'n un recull d'opinions i continguts que enviaríem posteriorment.

Al voltant de les 14:00,acompanyats de la xaranga de carrer de la Sidral Brass Band, anirem fins al parc del Tívoli, on celebrarem un dinar d'aniversari amb arròs a la cassola que ens cuinaran els Iron Paellers ja que, recordem-ho, farà just deu anys que la CUP de Vilafranca va aconseguir el seu primer regidor. Hi haurà servei de barra fins al final dels actes, i preus populars tant del dinar (5€) com de la beguda.

A la sobretaula, hi haurà un parlament del diputat Quim Arrufat i, tot seguit, qui vulgui podrà quedar-se assegut i gaudir amb unes rondes de música i cant improvisat, o bé aixecar-se i practicar el joc de les Bitlles catalanes. Com a cloenda, la Sidral Brass Band farà una actuació.

Per tal de fer una previsió de quantes persones serem al dinar i reservar el vostre lloc, cal que us apunteu a alguna de les llistes que hi ha penjades al Cep i a l'Ateneu Popular X, o bé feu un correu a [email protected]. Per qualsevol dubte, podeu trucar al 601.213.501.

Us hi esperem!