Notícies de Sant Pere de Riudebitlles

Des del web de l'ajuntament podràs consultar tots els actes de la Festa Major. Des d'aquest enllaç tindràs accés al programa complert.

Comunicat sobre la desaparició de l'Albert Cullell

Albert Cullell veí de St. Pere de Riudebitlles desaparegut des del dijous 6 de juliol que va anar a treballar i no va tornar, ho havia d'haver fet sobre les 23h del mateix dia. La família està molt preocupada. Porta un coche Seat León familiar nou, matrícula 0749 JZZ.

Enllaç Notícia al web de l'ajuntament de Riudebitlles

La situació actual dels serveis funeraris existents a la comarca és preocupant i un tema que afecta tard o d’h

Des de Riudebitlles celebrem que ja tinguem data i pregunta per la convocatòria del referèndum, i només desitgem que el govern de la Generalitat de Catalunya es mantingui ferm en aquesta decisió, i davant les adversitats que sorgiran per la celebració d'aquest referèndum no afluixi, i finalment podem escoltar la veu dels i les catalanes a través d'un referèndum amb garanties.

El proper 20 de maig es celebrara la primera edició del RIUDEBIRRES, la primera festa de la cervesa artesana de la vegueria Penedès, a la plaça del paper de Riudebitlles.

Pàgines