Notícies de Sant Pere de Riudebitlles

Dissabte 16 de Setembre

Sí vol diu prendre partit

Acte central de campanya

11 de setembre
Diada Nacional de Catalunya

10h del matí des de les Escoles Velles
Sortida cercavila fins la Plaça de les Eres (davant l'ajuntament)
Seguidament, Balls populars, parlaments i cantada dels segadors
En acabar, refrigeri per a tothom

Al llarg d’aquesta setmana, els diferents pobles del Penedès, Anoia i Garraf (inclòs Riudebitlles) han activat la campan

Des del web de l'ajuntament podràs consultar tots els actes de la Festa Major. Des d'aquest enllaç tindràs accés al programa complert.

Comunicat sobre la desaparició de l'Albert Cullell

Enllaç Notícia al web de l'ajuntament de Riudebitlles

La situació actual dels serveis funeraris existents a la comarca és preocupant i un tema que afecta tard o d’h

Des de Riudebitlles celebrem que ja tinguem data i pregunta per la convocatòria del referèndum, i només desitgem que el govern de la Generalitat de Catalunya es mantingui ferm en aquesta decisió, i davant les adversitats que sorgiran per la celebració d'aquest referèndum no afluixi, i finalment podem escoltar la veu dels i les catalanes a través d'un referèndum amb garanties.

El proper 20 de maig es celebrara la primera edició del RIUDEBIRRES, la primera festa de la cervesa artesana de la vegueria Penedès, a la plaça del paper de Riudebitlles.

Pàgines