A St. Pere de Riudebitlles també ho volem tot!

Emotiu acte a Riudebitlles en el marc de la campanya electoral de les properes eleccions al parlament de Catalunya.
Durant les intervencions, Quim Arrufat (Regidor de Vilanova i 3er per la llista de Barcelona) va explicar els motius i reflexions que han portat a la CUP a presentar-se al Parlament, fent especial ènfasi en la manca de democràcia actual en el Parlament però també ens els ajuntaments, per l'actual dependència de les institucions als mercats i dels partits politics als bancs. Àssum Castillo membre de la CUP a Riudebitlles, va presentar els principis polítics amb els quals la CUP es presenta a les eleccions del 25 de novembre i per concloure l'acte, el regidor de MP-CUP Isaac Ruana, va aprofitar per explicar la trajectòria de la CUP a nivell nacional des dels seus orígens, remarcant la implicació de la lluita institucional amb la feina del carrer estretament vinculada a l'Esquerra Independentista i els moviments socials.
També durant l'acte, cal destacar les intervencions de Montserrat Vicó (mestra Jubilada), David Alegre (nascut a Teruel i nouvingut a Riudebitlles) i Elena Mesa (Artista local a l'atur), van explicar-nos d'una forma molt clara, sincera i emotiva, els diferents motius personals que els han portat a decidir el seu vot per la CUP.
L'acte, que també va servir per emetre dos videos relacionats amb la campanya de la CUP, va finalitzar amb la cançó de Carles Belda 'Sense Embuts' de suport a la Candidatura d'Unitat Popular.
Des de Més Poble CUP estem molt satisfets pel contingut de l'acte polític, com també per l'assistència de les 48 persones que van omplir la Sala d'actes de les Escoles Velles donant caliu a les diferents intervencions.
Ho volem tot! Perquè som Unitat Popular!