Més Poble CUP es solidaritza amb la Vaga de docents a les Illes Balears

Des Més Poble CUP volem donar tot el nostre suport i solidaritat amb el col·lectiu doncent que de manera fermna i decidida, crida a la Vaga indefinida contra la imposició del decret de llengües del president Bauzá que menysté el català, i contra les retallades del govern en educació a les Illes Balears.

És per aquest motiu que ens afegim a la crida a la solidaritat que s'està duent a terme arreu dels Països Catalans, fent un ingrés de 300€ a la Caixa de Resistència creada per l'Assemblea de Docents de les Illes, que servirà per a pagar totes les despeses de la vaga, assumptes legals o de defensa jurídica que es puguin generar.

La nostra tasca no acabar aquí i col·laborarem també amb les xarxes de solidaritat actives que s'han creat a nivell nacional, com la panera de Som Països Catalans, entregant un lot de productes locals valorat amb 100€ i venent númeors per recollir diners per la Vaga.

També presentarem una Moció de suport al Ple de l'Ajuntament, participarem de la crida que s'ha organtizat als Casals i Ateneus per recollir diners per la vaga el cap de setmana del 27, 28 i 29 de setembre, i participarem de la Xerrada-Concert convocada a Vilafranca el 4 d'octubre on hi actuarà el grup Mallorquí 'Taverners'.

Ara més que mai, totes amb la Vaga de docents!

Més informació a: http://assembleadocentsib.blogspot.com.es/