Mapa de llibres dels Països Catalans

Del 21 al 29 d'abril porta a les Escoles Velles durant l'horari d'atenció al públic, un llibre, revista o diari en Català contribuint així a ampliar les biblioteques populars adherides a la Campanya Som Països Catalans.

La campanya, que es presentarà a les Escoles Velles de St. Pere de Riudebitlles diumenge 21 d'abril a les 12 del migdia en motiu dels actes de la diada de St. Jordi, pretén omplir un mapa dels Països Catalans de 2,5x2,5 metres amb llibres i/o publicacions en Català, que després s'entregaran a entitats com la Bressola o l'Escola Arrels de la Catalunya Nord.

Fins el 29 d'abril qui vulgui tindrà temps per fer la seva aportació i contribuir així a establir llaços de solidaritat entre les diferents associacions que treballen per la defensa de la llengua i cultura catalana arreu dels Països Catalans.

Aprofitant la diada de St. Jordi d'enguany, Més Poble CUP farà una aportació a la Biblioteca pública Maria Àngels Torrents de St. Pere de Riudebitlles, d'una selecció de llibres en Català d'història i novel·la vinculats amb l'alliberament nacional i social el Poble Català com també, pagarà la subscripció anual de la Publicació L'Accent.

Més Informació: