Debat intens durant l'Assemblea pública convocada per MP-CUP.

L'actualitat municipal i les eleccions anticipades a la Generalitat de Catalunya centren el debat de l'Assemblea Pública convocada per Més Poble CUP.

Les 25 persones que van assistir a l'Assemblea van participar de forma activa intervenint en els diferents temes proposats, entorn els projectes derivats de Xarxa i la Diputació de Barcelona, on la gent va poder donar la seva opinió sobre les propostes presentades pel govern de CIU i oposició (PSC-GiR, ERC i MP-CUP).

A part de valorar i escoltar les opinions dels i les assistents sobre la política de contractació de l'Ajuntament, els projectes presentats per Serveis Socials i el balanç del nostre primer any a l'Ajuntament de Riudebitlles, també es va debatre sobre la possibilitat de que la CUP es presenti a les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Sobre aquest tema es van poder recollir diferents opinions i molt variades, la majoria veu amb bons ulls que la CUP es presenti a les eleccions del 25N, però es plantegen alguns dubtes i tothom coincidia en que l'escenari ideal hagués estat poder madurar amb més temps aquest debat per poder tenir una opinió més mesurada sobre aquest tema.

Per acabar, des d'Endavant OSAN es va presentar la campanya sobre Sobirania Econòmica que serà el preludi d'un acte que es voldrà fer a Riudebitlles a mitjans o principis d'Octubre.

Des de Més Poble CUP valorem molt positivament l'acte, que va durar més de dues hores i va permetre recollir idees interessants de cara aquest nou any polític que comencem.

Gràcies a totes les que hi vau participar i ens veiem a la propera!