Cercavila reivindicativa pels carrers de St. Pere!

En motiu de la Diada Nacional de Catalunya, la Comissió Onze de Setembre de St. Pere de Riudebitlles, va convocar ahir dimecres una cercavila amb la presència dels Ministrers de Riudebitlles, la Mulassa, els Gegantons, els Panderos i els Bastoners, totes elles entitats i balls del poble, que van recórrer, sortint des de les Escoles Velles, el Carrer nou fins la Plaça de les Eres per acabar ballant davant de l'Ajutament.

A l'inici del Cercavila, un grup de nens i nenes van portar l'Estelada durant tot el recorregut, que després es va acabar penjant al Balcó de l'Ajuntament acompanyat del Cant dels Segadors interpretat pel grup de música tradicional els Ministrers de Riudebitlles.

Per finalitzar l'acte, amb el que Més Poble CUP hi va participar activament, des de la Comissió es va preparar un refrigeri pels i les assistents, per agafar força i participar a la tarda dels actes convocats a la ciutat de Barcelona.

Aquí us adjuntem un recull d'imatges de la Cercavila:

Ministrers de Riudebitlles amb la Mulassa

Cercavila passant pel Carrer nou

Ball dels Gegants a la Plaça de les Eres

Vermut popular!

Estelada penjada al Balcó de l'Ajuntament!

Consulta totes les fotos en aquest enllaç publicat al nostre Facebook.