Candidatura MP-CUP eleccions municipals 2019

Ens presentem a les eleccions municipals per continuar construint un poble millor!

Després de valorar positivament, però també amb autocrítica, la nostra tasca al govern amb ERC, l'Assemblea Local de Més Poble CUP decideix tornar-se a presentar amb l’objectiu principal de continuar defensant el nostre programa polític dins de l'Ajuntament. Com a conseqüència de comptar amb només 2 regidores dins del govern municipal, no hem pogut desenvolupar totes aquelles polítiques transformadores que ens hagués agradat i que volem dur a terme durant la legislatura vinent, si tenim el suport suficient després de les eleccions del 26 de maig.

Atès que als estatuts de la CUP la limitació de 8 anys com a regidor/a només afecta pobles de més de 5.000 habitants, la nostra assemblea decideix que les 6 persones que encapçalaran la llista a les eleccions municipals vinents siguin; Isaac Ruana, Àlex Suàrez, Gemma Pujadas, Mireia Ribé, Uri Font i Montserrat Vivó.

Finalment, dir-vos que tenim un projecte polític per als pròxims anys que us anirem explicant en les proximes setmanes. Estem creant una llista engrescadora amb gent amb ganes de treballar i tenim l'aval de 8 anys d’experiència dins de l’Ajuntament. Estem preparades per seguir construint un Riudebitlles millor!

#MesPobleCUP #Municipals2019

Segueixnos a:

Twitter, Instagram @mespoblecup i a Facebook

"Estem creant una llista engrescadora amb gent amb ganes de treballar i tenim l'aval de 8 anys d’experiència dins de l’Ajuntament."