Assemblea Oberta comarcal dimecres 5 de Desembre a l'Escorxador de Vilafranca del Penedès

Abans que res, agrair-vos a totes la implicació enorme d'aquests dies de campanya i de les setmanes prèvies; sense tots aquests esforços, empenta i il.lusió tot això no hagués estat possible. Però després d'uns dies de descans, hem de començar a encarar el repte de tenir 3 diputats, que de ben segur implicarà molts debats i molta feina. És per aquest motiu que els propers dies es convocaran assemblees obertes arreu del territori.
En el nostre cas, us convoquem a una Assemblea oberta de caràcter comarcal el proper dimecres 5 a les 19.30 a l'Escorzador. A banda dels nuclis locals i els grups de suport que han anat sorgint, esperem que hi assistiu també totes les persones i col.lectius que heu col.laborat durant la campanya, en qualsevol mesura, o que us hi hagueu interessat.
En aquesta assemblea es farà una valoració tant de la campanya com dels resultats comarcals de les eleccions, i es debatrà sobre:
a) Quina ha de ser l'estatègia de la CUP al Parlament
b) Com hauria de ser la nova estructura organitzativa que permeti portar la veu del carrier i vincular la tasca del moviment popular amb la feina institucional al Parlament.
Les conclusions extretes d'aquestes assemblees obertes serviran per enriquir el debat que ha de culminar en una Assemblea Nacional extraodinària a principis de 2013.
Per tot plegat, i davant d'un repte tant important com el que se'ns planteja, demanem un cop més la vostra implicació i participació, absolutament necessàries.
Us hi esperem!