ACTE POLÍTIC DE CAMPANYA

El proper dissabte 17 de novembre a les 6 de la tarda a Les Escoles Velles, des de Més Poble-CUP us convoquem a l'acte central de campanya electoral a St. Pere de Riudebitlles amb l'objectiu d'explicar i difondre el projecte de la CUP per les properes eleccions del 25 de novembre al Parlament de Catalunya.

A l'inici de l'acte es projectarà el vídeo de la campanya electoral i durant l'acte polític intervendran Quim Arrufat Regidor de Vilanova i 3r a la llista de la CUP a Barcelona, Àssumpta Castillo militant de la CUP i Isaac Ruana Regidor d'MP-CUP.

També durant l'acte Montserrat Vivó mestra jubilada i exdirectora de l’Escola Antoni Grau Minguell de Sant Quintí de Mediona, David Alegre fill de de Teruel i doctorat d'Història i Elena Mesa artista local actualment a l'atur, ens explicaran els seus motius i reflexions per votar la CUP.

En acabar, entre totes seguirem xerrant sobre la importància que la CUP sigui present a la configuració del proper Parlament amb una mica de coca i cava per tothom!

Vine i participa, entre totes ho farem possible!