El Ple de l'Ajuntament aprova les mocions presentades per MP-CUP

El passat dimecres 21 de març, el Ple de l'Ajuntament de St. Pere de Riudebitlles aprova totes les mocions presentades per Més Poble - CUP. Amb els vots favorables d'ERC i PSC i l'abstenció de CiU. Es van aprovar les mocions presentades per la defensa del sector públic i contra la congelació del Salari Mínim, en defensa dels drets dels i les treballadores i contra la reforma laboral i la darrera per abolir la monarquia espanyola (aquesta moció va rebre els vots en contra del PSC).

Des Més Poble CUP valorem molt positivament els acords de ple obtinguts, a la fi de seguir contribuint
 en la defensa de la democràcia al nostre país, expressant la voluntat de St. Pere de Riudebitlles de viure en una societat plenament lliure, on es respecti la sobirania popular, la igualtat entre persones i la justícia social.

També durant el ple es va arribar a l'acord que el deute que actualment té la Generalitat de Catalunya amb l'Ajuntament, sigui condonat per la Diputació de Barcelona i aquest òrgan ho reclamarà directament a la Generalitat.

A destacar també del Ple, l'acord que l'Ajuntament presenti un projecte de rehabilitació dels Marquesos de Llió per intentar aconseguir una subvenció FEDER per aquest 2013.

En acabar, a l'apartat de precs i preguntes, Jesús Salius d'ERC va preguntar sobre l'abocament de runa que s'està fent ens uns terrenys municipals, i en resposta d'aquesta consulta l'alcalde Sixte Moreno va admetre que la seva empresa de construcció Sixmor, està abocant runa a un terreny municipal, que després quan en té d'acomulada la retira i llença on correspon. El terreny té una tanca i només hi entra l'empresa que ha fet les obres al Camp de Futbol, una empresa d'excavacions del poble i Sixconstructor. Des de MP-CUP ens vam queixar de valent per l'ús d'uns terrenys en benefici de l'empresa privada de l'alcalde i la resposta del Sixte va ser que si alguna persona l'hi demana, doncs que també hi podrà abocar runa temporalment. 'Que cap problema, ...' Però la qüestió és que així no es fan les coses! I aquest és només un exemple més del tarannà de l'Alcalde que utilitza els recursos municipals pel seu interès privat.

Haurem de seguir la pista a aquest afer insistint perquè no es pugui abocar més runa en aquest terreny!