Valoració Assemblea Oberta MP-CUP

El passat dissabte 25 de Febrer a les Escoles Velles, la Candidatura d'Unitat Popular Més Poble - CUP va celebrar la seva 3ª Assemblea Oberta. Per seguir i continuar amb la dinàmica de treball iniciada en la seva 1ª Assemblea, MP-CUP va convidar a tots/es les riudebitllenques per informar-los de la situació i feina que s'està portant a terme actualment a l'Ajuntament, per a partir d'aquí iniciar un debat entre totes les presents sobre aspectes tan propers com els pressuposts, encara no aprovats, i altres aspectes relacionats amb la política local de St. Pere de Riudebitlles, que ens permet saber i conèixer l'opinió del poble per poder transmetre-ho dins la Casa de la Vila i actuar en conseqüència. També es va debatre sobre temes més a nivell nacional, però que ens afecten directament, com les retallades socials i la última reforma laboral.

Durant l'Assemblea vam poder gaudir de la presència de l'Ivà Gallego dels Monjos, membre de la Plataforma contra la incineració a Uniland, que va venir per explicar els problemes i la situació greu que estan patint per la crema de residus que està duent a terme l'empresa Uniland, i que a través d'estudis s'ha demostrat que pot generar problemes greus per les persones que viuen als Monjos i al voltant, com ara els i les riudebitllenques. Més endevant convocarem una jornada per informar i tractar únicament sobre aquest tema.

Ivà Gallego membre de la Plataforma contra la incineració a Uniland