A Riudebitlles el 12 d'octubre Res a Celebrar!

Un any més, l'equip de govern de l'ajuntament ofereix la possibilitats als i les treballadores del consistori de treballar el 12 d'octubre a canvi de fer festa un dia laborable.

No és la primera vegada que un 12 d'octubre l'ajuntament de St. Pere de Riudebitlles ofereix la possibilitat de treballar, l'any passat l'oficina d'atenció al ciutadà va estar oberta per atendre la gent i es van poder realitzar tots els tràmits administratius com un laborable qualsevol, enguany, per falta de quòrum no ha estat possible oferir el mateix servei, però ahir dimecres es va donar novament llibertat per anar a treballar a qui ho volgués.

Des de l'Ajuntament tenim clar que aquesta festa és una celebració imposada que implica moltes coses amb les que no hi estem d’acord. Som conscients que el gest que fem no deixa de ser simbòlic, però pretén posar de manifest la nostra disconformitat amb el projecte d’unitat d’Espanya que defensa el govern de Madrid, alhora que també volem enviar un un missatge de que el 12 d’octubre els i les catalanes no celebrem res!

La decisió és unànime en el sí del govern de l’Ajuntament format per ERC i Més Poble – CUP, ha estat una decisió conjunta i compartida perquè coincidim que ni el 12 d’octubre ni el 6 de desembre (Dia de la Constitució espanyola) han de ser dies festius. Aquestes dates són de dominació i una forma de mostrar el nostre rebuig a aquesta imposició és treballant aquest dia posant de manifest que apostem per una via de no retorn al sistema autonòmic actual.

Riudebitlles a 13 d'octubre de 2016

Una forma de mostrar el nostre rebuig a aquesta imposició és treballant aquest dia posant de manifest que apostem per una via de no retorn al sistema autonòmic actual.