Reunió Oberta Festa Major

Dimarts 16 de febrer a les 22h

Aquest proper dimarts a les 22h a les Escoles Velles l'ajuntament de St. Pere de Riudebitlles convoca una reunió oberta per seguir treballant amb la creació de la comissió de Festa Major.

Mitjançant diferents espais de trobada que s'han anat convocant ja fa uns mesos des de la regidoria de festes, convidant a entitats del poble i persones a títol individual i organitzant reunions obertes a tothom, s'ha vist amb bons ulls per la gent que hi ha participat, crear una comissió de festes que vetllarà per l'organització de la Festa Major amb part d'autonomia de presa de decisions en quan a la contractació dels diferents actes que s'hi organitzaran.

La comissió, que és transversal i representada per persones de diferents edats i inquietuds, anirà de la mà de la regidoria de festes per tal de rebre tot el suport de l'ajuntament amb la voluntat de que la Festa Major del 2016 sigui més participativa i oberta a tothom.

Participació Ciutadana