Es presenta al Penedès la campanya Sense Por!

Càrrecs electes de la CUP durant la roda de premsa de dimarts 19 d'abril per presentar la campanya Sense Por!

Font: xarxapenedes.cat

VILAFRANCA DEL PENEDÈS | REDACCIÓ.

Els càrrecs electes emplacen la població a participar a l’assemblea oberta que convoca l’organització el 27 d’abril per explicar la campanya #SensePor i a manifestar-se el 7 de maig a Barcelona.

Davant de les imputacions i requeriments contra càrrecs electes per part de l’Audiència Nacional espanyola en relació a mocions i accions independentistes des dels municipis, la CUP ha impulsat una campanya nacional amb el lema “Sense por” que anime a desobeir per la independència.

I aquest dimarts càrrecs electes de la formació han fet una roda de premsa a Vilafranca del Penedès per explicar la campanya i fer una crida a la població a assistir a l’assemblea oberta que organitzen pel dimecres 27 d’abril a les 19h a la sala d’actes de l’Escorxador de Vilafranca.

A la roda de premsa hi han participat Antoni Ventura, alcalde de Sant Martí Sarroca; Aleix Auber, alcalde de Capellades, i Isaac Ruana, primer tinent d’alcalde de Sant Pere de Riudebitlles. Tots tres municipis, com està succeint en altres poblacions catalanes, han rebut el requeriment de l’AN per la moció que van aprovar de suport a la Declaració de Ruptura que va aprovar el Parlament de Catalunya el 9 de novembre passat. I aquests tres càrrecs amb responsabilitat de govern han fet públic que desobeiran el requeriment del tribunal espanyol.

A més, han explicat que l’assemblea del 27 d’abril tindrà caràcter informatiu i explicaran com procedir davant l’ofensiva de l’estat en contra dels càrrecs electes independentistes; com respondre davant del bloqueig del procés independentista, i com impulsar la mobilització popular per respondre a les agressions de l’estat.

Manifestació nacional a Barcelona el 7 de maig

La campanya Sense Por ha convocat un acte central el 7 de maig a Barcelona. Hi estan convocades les forces polítiques i socials, càrrecs electes de tots els colors polítics i moviments polítics i socials de tots els àmbits en defensa de la desobediència.

Altres notícies publicades en mitjans comarcals:

-Vídeo notícia RTVVilafranca: La campanya Sense Por aterra al Penedès amb la voluntat de mobilitzar la ciutadania

-Notícia El Cargol: Sant Martí Sarroca i Sant Pere de Riudebitlles encapçalen la campanya de desobediència “Sense por” a l’Alt Penedès

La intenció de l’Audiència Nacional és “inculpar els càrrecs electes en un procés de sedició i per això molts de nosaltres desobeïm”, expressava Isaac Ruana, primer tinent d’alcalde de Sant Pere de Riudebitlles.