El 6 de desembre treballem!

Com el 12 d'octubre, l'ajuntament ofereix a treballar a qui vulgui el 6 de desembre.

L'any passat l'Ajuntament ja es va oferir aquesta possibilitat, i aquest 6 de desembre com també pel 12 d'octubre, l'ajuntament ha ofert novament la possibilitat a tothom qui ho vulgui a venir a treballar a canvi d'un altre festiu.

Des de l'Ajuntament tenim molt clar que tant el 12 d'octubre com el 6 de desembre són festes imposades, i recorden dates que han servit i serveixen com a eina de dominació de les nacions sense estat de l'estat espanyol. L'acció de posar sobre la taula la voluntat de treballar aquestes dates, serveix per evidenciar novament la nostra disconformitat amb el projecte d’unitat d’Espanya que defensa el govern de Madrid i el projecte autonòmic vigent.

La decisió és unànime en el sí del govern de l’Ajuntament format per ERC i Més Poble – CUP, ha estat una decisió conjunta i compartida perquè coincidim que ni el 12 d’octubre ni el 6 de desembre (Dia de la Constitució espanyola) han de ser dies festius.

Riudebitlles a 2 de desembre de 2016

La decisió és unànime en el sí del govern de l’Ajuntament format per ERC i Més Poble – CUP.