Debat obert per les properes municipals

Aquest passat dissabte 31 de gener més de 20 persones van participar de l'Assemblea Oberta convocada per Més Poble CUP, amb l'objectiu de bastir un projecte de poble que permeti articular una nova candidatura d'esquerres a Riudebitlles per les properes eleccions municipals del mes de maig d'aquest 2015.

Durant l'assemblea el nostre regidor Isaac Ruana va repassar l'activitat feta des de Més Poble CUP durant aquests 4 anys a l'oposició, com també els actes, activitats, concentracions i campanyes que ha organitzat o participat el nucli local de la CUP.

Com a part més destacable els i les assistents van parlar obertament sobre la voluntat de costruïr (des de baix) un model de poble engrescador i inclusiu que serveixi de base del programa polític de la candidatura de la CUP a les municipals de 2015. Per aquest motiu es va acordar convocar una jornada oberta de participació a finals de febrer, que serveixi per posar sobre la taula mancances i/o necessitats del municipi sobre diferents àmbits per acabar dibuixant com volem que sigui St. Pere de Riudebitlles en un futur, elaborant així la llista amb la que Més Poble CUP participarà de les properes eleccions per defensar aquest projecte de poble.

En acabar, Jordi Torrents va dedicar uns minuts a convidar la gent a participar del procés per la ruptura que Crida Constituent i la CUP a nviell nacional  han obert arreu del territori, amb l'objectiu de construir les bases amb les que la CUP es presentarà a les eleccions autonòmiques del 27 de setembre. Explicant el funcionament de les Assemblea Obertes 'per la rutprua' i entregant la documentació relacionada al debat que s'ha obert a nivell nacional, amb el termini d'una setmana la gent de Riudebitlles que va venir a l'Assemblea Oberta podrà expresar la seva opinió sobre el full de ruta, el marc polític, el nom de la candidatura i l'elecció de llistes de la CUP.

Més Poble CUP gener 2015