Acte per recordar la PUA

20 anys després de les Jornades de la PUA a Riudebitlles, al mes de novembre MésPoble-CUP organitzarà un acte de record a la PUA (Plataforma d'Unitat d'Acció).

En motiu del 20è aniversari de les Jornades Independentistes per la Unitat Popular, organitzades a Riudebitlles per la PUA (Plataforma d'Unitat d'Acció) el setembre de l'any 1996, des de MésPoble-CUP s'està organitzant pel mes de novembre un acte de record a aquelles jornades i al que va supoar la PUA per molta gent.

Amb la data encara per confirmar, us podem anunciar que s'està preparant una Exposició de cartells, xerrada amb persones que van participar directament de l'organització de les Jornades Independentistes de Riudebitlles, i també membres amb càrrecs de responsabilitat dins la PUA a finals dels 90, i alguna sorpresa més...

Si teniu material de l'organització, cartells, adhesius o voleu participar de l'acte... Us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del nostre correu [email protected]

Estigueu atentes i properament us ampliarem la informació.

PIM PAM PUA La Lluita continua!

Des de MésPoble-CUP s'està organitzant pel mes de novembre un acte de record a aquelles jornades i al que va supoar la PUA per molta gent.